X

Catégories

26/09/2018

Erweiterung der Schreib- und Sprachkompetenz

Zyklen 2-4: Feedback und Planung weiterführender Lernschritte

Bei der vorliegenden Produktion handelt es sich um eine/-n Schüler/-in, der/die im Deutschunterricht noch auf bedeutende Unterstützung, u.a. im Sinne eines zielführenden Feedbacks und einer...
mercredi 26 septembre 2018
0
1192
Article rating: No rating

Comment placer l’erreur et l’évaluation au service des apprentissages ?

24/02/2018

Léiere gezilt dokumentéieren, fërderen a begleeden

Cyclen 2-4: Bilansgespréicher tëschent Kand, Elteren an Enseignant

Am Beräich vum kompetenzorientéierte Léieren ass d’Spannennetz eng grafesch Duerstellung, déi et dem Kand, den Elteren an der Léierpersoun erlaabt ze gesinn, wou d’ Kand...
samedi 24 février 2018
0
2242
Article rating: No rating

Comment documenter, informer et échanger au sujet des progrès (p.ex. entretien trimestriel) ?

24/02/2018

Portfolio am C1

Cycle 1: Léieren duerch Reflexioun a Feedback begleeden

Den Ausgangspunkt fir Portfolioaarbecht war d’Ëmdenken duerch d’Schoulreform mat der “approche par compétences”: de Wiessel vum produktorientéierten  op e...
samedi 24 février 2018
0
1484
Article rating: No rating

Comment placer l’erreur et l’évaluation au service des apprentissages ?

24/02/2018

Léieren ouni Angscht a Stress

Cyclen 1-4: Methoden, déi zu enger formativer Evaluatioun bäidroen

Prüfunge kënnen oft zu Angscht a Stress féieren, déi dem Léieren u sech extrem am Wee stoe kënnen. Datt Léieren och gelenge kann ouni dësen Drock, beweisen d'Kanner v.a. dann, wann een op...
samedi 24 février 2018
0
1985
Article rating: No rating

Comment placer l’erreur et l’évaluation au service des apprentissages ?, Projets

20/02/2018

"Elfchen" im Sachunterricht

Zyklen 2-4: Von der gelenkten zur freien Textproduktion

Sachunterricht und Deutschunterricht werden benutzt, um sowohl die formalen Aspekte von Texten zu bearbeiten als auch inhaltlich sinnvolle Lernumgebungen zu schaffen. Ausgehend von einem...
mardi 20 février 2018
0
7809
Article rating: No rating

Comment mettre en œuvre un enseignement différencié ?

RSS

logo-ifen-edupratique