X

Catégories

26/09/2018

Erweiterung der Schreib- und Sprachkompetenz

Zyklen 2-4: Feedback und Planung weiterführender Lernschritte

Bei der vorliegenden Produktion handelt es sich um eine/-n Schüler/-in, der/die im Deutschunterricht noch auf bedeutende Unterstützung, u.a. im Sinne eines zielführenden Feedbacks und einer...
mercredi 26 septembre 2018
0
1193
Article rating: No rating

Comment placer l’erreur et l’évaluation au service des apprentissages ?

24/03/2018

Konstruktion und Bewegung mit K'Nex

Zyklen 2-4: Vom Experimentieren zum Erstellen eines Lernberichts

Im Sachunterricht sollen die Schüler/innen v.a. dazu angeleitet werden, unterschiedliche Phänomene zu erkunden, Zusammenhänge zu verstehen und die so gewonnenen Erkenntnisse in weiteren...
samedi 24 mars 2018
0
1433
Article rating: No rating

Comment favoriser la participation, la motivation, la responsabilité, l'autonomie des élèves ?

24/02/2018

Eltere léieren d'Zahlenbuch kennen

C2-4: Problemlélisend Denken a mathematëscht Verständnis ënnerstëtzen

Duerch d’ Schwieregkeete vun eise Schüler am mathematesche Problemléisen si mir op d’ Sich no engem roude Fuedem am  Mathematiksunterrecht an eiser Grondschoul gaangen. Deen...
samedi 24 février 2018
0
2002
Article rating: No rating

Comment organiser la coopération avec les parents d’élèves ?, Projets

24/02/2018

Léiere gezilt dokumentéieren, fërderen a begleeden

Cyclen 2-4: Bilansgespréicher tëschent Kand, Elteren an Enseignant

Am Beräich vum kompetenzorientéierte Léieren ass d’Spannennetz eng grafesch Duerstellung, déi et dem Kand, den Elteren an der Léierpersoun erlaabt ze gesinn, wou d’ Kand...
samedi 24 février 2018
0
2243
Article rating: No rating

Comment documenter, informer et échanger au sujet des progrès (p.ex. entretien trimestriel) ?

24/02/2018

E Plakat zum Lieblingsthema erstellen

Cyclen 2-4: Fach- a cycleiwwergräifende Scienceunterrecht nom Modell vun der "Pédagogie du chef d'oeuvre"

Wéinst Probleemer mat demotivéierte Schüler/inne goufe mir zu engem Emdenke beweegt. Formatiounen mat den Häre Guillaume a Manil hunn eis weiderbruecht, wéi et drëm gaang ass, eisen Unterrecht...
samedi 24 février 2018
0
2475
Article rating: No rating

Comment mettre en œuvre un enseignement différencié ?, Projets

24/02/2018

Portfolio am C1

Cycle 1: Léieren duerch Reflexioun a Feedback begleeden

Den Ausgangspunkt fir Portfolioaarbecht war d’Ëmdenken duerch d’Schoulreform mat der “approche par compétences”: de Wiessel vum produktorientéierten  op e...
samedi 24 février 2018
0
1485
Article rating: No rating

Comment placer l’erreur et l’évaluation au service des apprentissages ?

24/02/2018

Léieren ouni Angscht a Stress

Cyclen 1-4: Methoden, déi zu enger formativer Evaluatioun bäidroen

Prüfunge kënnen oft zu Angscht a Stress féieren, déi dem Léieren u sech extrem am Wee stoe kënnen. Datt Léieren och gelenge kann ouni dësen Drock, beweisen d'Kanner v.a. dann, wann een op...
samedi 24 février 2018
0
1988
Article rating: No rating

Comment placer l’erreur et l’évaluation au service des apprentissages ?, Projets

24/02/2018

Schaffe mat engem "Lesebund"

Cyclen 2-4: Entwéckele vu Liesstrategien

Beim Behandele vun Texter ass et oft esou, datt déi eng Schüler/innen d'Äntwerten op d'Froen direkt am Text erëmfannen an anerer sech schwéier dobäi dinn, fir déi passend Äntwert ze...
samedi 24 février 2018
0
1523
Article rating: No rating

Comment adapter son enseignement au contexte multilingue de sa classe (p.ex. SimS) ?

23/02/2018

Unité 1 au cycle 3.1

Cycles 1-4: Apprendre par des répétitions fréquentes

Les premiers apprentissages en français mettent beaucoup d’élèves devant un défi majeur. Afin d’éviter le développement d’angoisses par des erreurs fréquentes,...
vendredi 23 février 2018
0
3952
Article rating: No rating

Comment favoriser la participation, la motivation, la responsabilité, l'autonomie des élèves ?

23/02/2018

Rechtschreiben üben

Verbesserung der Schreibkompetenz im Fach Deutsch

Schüler/innen mit Förderbedarf im Bereich des Rechtschreibens ist es bisher noch nicht gelungen, Rechtschreibstrategien zu entwickeln. Da diese gezielt gefördert werden müssen, wurde nach einer...
vendredi 23 février 2018
0
1121
Article rating: No rating

Comment mettre en œuvre un enseignement différencié ?

RSS

logo-ifen-edupratique